[linux] UPS <->RS232

Michal Zimen mizu na nextra.sk
Středa Duben 11 00:21:07 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Michal Maga wrote:

> Date: Thu, 29 Mar 2001 11:29:55 +0200
> From: Michal Maga <maga na mailbox.sk>
> To: linux na rak.isternet.sk
> Subject: Re: [linux] UPC <->RS232

> Tu by ti nas technik oponoval, nie je to az tak presne, ale ja technik nie
> som, takze ak bude treba fakt podrobnosti, zistit mozem...

No takze zatial moje nove skusenosti:

MAm APC BackUPS 400. (ziadne Smart..:< )

Skusal som pouzit upsd || apcupsd, ale zatial to nefunguje.

Nie som si isty ci mam dobry kabel. Je nutne urobit
korektury s odpormi v kabli ?

Alebo neexistuje "cisty" kabel na taketo prepojenie UPSky
s PC ??

Dik
				MIzu

> No a ta komunikacia zavisi od typu UPSky... Napr. najdu sa tu i nejake
> starsie Elteco UPSky, tie robia signalizaciu po volaktorom kabli na RS232ke
> typu "mam/nemam napajanie". Ostatok obsluzi daemon. Nic viac. Ale taku by
> som uz nekupoval, Smart UPS su uz podstatne lepsie a mudrejsie...

> Heeeej? Zeby sa tak ku hviezdam chodilo? :-)
>
> M na gic8

/*
 *
 *     --> Linux Friendly <--