[linux] sendmail: alias to program

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Středa Duben 11 11:05:12 CEST 2001

On Wed, 11 Apr 2001, Jarry guru wrote:

> Caute!
>
> Mam takyto problem so sendmailom: Do /etc/aliases som dal
> command:	|/bin/command

Mozno to suvisi s tym ze ak chces dat do .forward nejaky program aby
spracoval vsetku postu ktora pride na tento ucet, musis vytvorit
symbolicky linku v /etc/smrsh na ten konkretny program. (tym smrsh si nie
som celkom isty ale ak to nie je presne bude to nieco podobne a mozno ti
to pomoze hladat v dokumentacii)

> Ide o dorucenie mailu cez program. V tomto pripade si
> /bin/command precita mail poslany na adresu command na mojkomp
> a podla obsahu upravi niektore subory (konkretne pravidla
> pre ipchains) a spusti ipchains nanovo. Ucel je asi zrejmy...

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)

      Oznam: Prednaska o cestovani v case sa bude konat vcera.