[linux] OFF TOPIC

Středa Duben 11 11:42:00 CEST 2001

-> Sorac za offtopic ,ale som len "ubohy" programatorsky lamer.
-> No a ked uz sa tu bavite o tych scriptoch na spracovanie textu
-> nebol by niekto z Vas ochotny napisat mi script ktory vyhadze duplicitne
-> riadky
-> z  .txt suboru.
-> V tom subore je velmi vela rovnakych riadkov.
-> Mohlo by to fungovat asi tak ,ze otvory subor, zoberie prvy riadok,
-> prehlada cely subor a ak najde rovnake riadky zmaze ich ,potom zoberie
-> druhy riadok atd.
-> Na konci by mal byt subor v ktorom nebudu ziadne duplicitne riadky.
->
-> Ak sa najde dobra dusa prosim odpovedajte na sukr.mail

uniq subor > subor.new

man uniq

vyzaduje zotriedeny subor, ale ked som to teraz skusal nevyzadoval ho.
ale ked nie je zotriedeny, vynecha len duplikaty riadkov ktore idu za sebou.

 On the other hand, you have different fingers.