[linux] Re: Nastavenie WindowMakera

tomka na oalevice.sk tomka na oalevice.sk
Středa Duben 11 13:52:24 CEST 2001

> Mam WM 0.64 a chcem sa opytat:
> Je mozne odstranit to, ze pri spustenie nejakej aplikacie
> napr. galeon sa mi dole vytvori ikona ?
> Bol by som najradsej keby sa vytvorila len pri zminimalizovan

icon -- ikona aplikacie, ktora je v clipe alebo docku; ak sa aplikacia nespusta
z jedneho z tychto, vytvori sa nova
ikony sa globalne vypnut nedaju -- ono to akosi patri k filozofii wmakeru a mne
sa to paci. musis v kazdej aplikacii vo winspectore zadat Application
specific/No application icon..., alebo spustat aplikaciu z ikony, ktoru mas v
clipe alebo docku. tam ju presunies po prvom spusteni a potom sa ti uz nebude
vytvarat.

miniwindow -- minimalizovana aplikacia
miniwindows sa daju vypinat len globalne vo wprefs (posledny list). toto sa
pouziva vacsinou pri pouziti s gnome a tak. pripadne mozes aplikacie skryvat
namiesto minimalizovania.

judas

This mail sent through IMP: oalevice.sk.