[linux] sendmail: alias to program

Středa Duben 11 13:57:36 CEST 2001

-> > > mi nefachci, ani ked /bin/command je setuid root:
-> > > -rwsr-sr-x   1 root     root     3640 Apr 11 09:03 command
-> >
-> > Pokial je /bin/command skript, tak setuid bit sa neberie
-> > do uvahy.
->
-> ??? To fakt? Kde si to zistil? Ja nepochybujem, len je
-> to pre mna prekvapiva informacia...

vacsina shellov ked vykonava setuid skript tak zmeni svoje UID naspat.
da sa to obist

#!/bin/sh -p

-> > Ked chces zistit pod akym uid je spusteny, skus
-> > pouzit napr. prikaz id.
->
-> No jo, lenze ked ten skript mi ziadny vystup neurobi...

-> > > Mam takyto problem so sendmailom: Do /etc/aliases som dal
-> > > command:      |/bin/command

-> Ja to nedavam do .forward, ale do aliases. Ten ucet totiz
-> ani neexistuje, je to len presmerovanie posty na ten
-> program.
->
-> A ako som napisal, v sendmail.cf mam:
-> Mprog,          P=/bin/sh, F=lsDFMoqueu9...
-> t.j. full shell, nie ten sendmail_restricted...

co za chyby ti to vlastne pise?
 Honk if you love peace and quiet.