[linux] suse

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Čtvrtek Duben 12 09:58:25 CEST 2001

Btw: Ak sa da cela distribucia stiahnut, preco sa za nu tolko plati??? Tych
7 CD stoji okolo 4.000,- Sk???
Myslim, ze za 7 medii je to trochu moc nie???
A teda, ked uz sme pri tom stahovani, TO JE NIEKOMU HEJ ked ma asi 128kb/s
len pre seba a robi niekde admina a ma vsetko zadara.

Z toho mi vychadza, ze platia iba ludia, ktori si nemozu dovolit stahovat
7CD z netu!!!

Ak je pravda to, co ste napisali, teda ze sa cele SUSE da stiahnut zadara,
tak to je od SUSE velky podraz !!!
A ak chcu apelovat, ze ak si to kupim mam 90 dni instalacnu podporu, tak
potom sa jej kludne zrieknem, nech mi len predaju tych 7 CD a ani manualy
netreba, lebo tie su predpokladam tiez na nete v PDF !!!!

Takze ako to vlastne je??? (Otazka pre SUSE !)

M.