[linux] OpenSSH

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Duben 12 09:52:16 CEST 2001

Napísané dňa 12.04.2001 09:03:47 +0200, (autor: Valašťan Štefan):
> Chcem z prace zo svojho pocitaca ktory je za firewallom pristupit k
> pocitacu
> ktory mam doma cez SSH.
> V praci mam W2K a ako klienta mam PuTTY ale nikde tam nevidim nastavenie
> kde
> by som mu napisal ze idem cez firewall mate niekto taketo nieco rozbehane
> ked ano tak ako a s akym klientom.

To veľmi závisí od toho, čo je to za firewall. Bez bližších informácií je
pomoc takmer nemožná. Firewall je totižto veľmi všeobecný pojem.

Pokiaľ sa jedná len o packet filter a odchádzajúce ssh spojenia sú
povolené, tak by to malo fungovať bez nejakého špeciálneho nastavovania.
Pokiaľ sú odchádzajúce ssh spojenia odfiltrované (t.j. zakázané), pomôže
len požiadať správcu firewallu, prípadne to obísť nejakým iným spôsobom (v
závislosti od toho, čo všetko je na firewalle povolené).

BTW, prečo subject OpenSSH?

Ahoj

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk> |