[linux] optimalizacia na vykon ...

Klimo Peter Peter.Klimo na swh.sk
Čtvrtek Duben 12 11:03:38 CEST 2001

zdravim Vas ...

mam nasledovny problem :

potrebujem vyspickovat vykon linuxu (RH6.2)na maximum na slabom stroji
(P120, 48 MB RAM) ktory sluzi ako workstation bez siete s XWindows ...
rad by som pocul nejake navrhy ako na to, ktore servisy by som mohol vypnut,
resp. nejako obmedzit, alebo ktory soft nahradit niecim inym ...
minimum, co potrebujem, je nejaka light-databaza (poradte aku), apache a
jakarta-tomcat s javou a XWindows ...
kernel (2.2.14) som uz prekompiloval a myslim, ze do kernelu uz nemam kam
siahnut ...

viem, ze je jednoduchsie kupit nejake silnejsie zelezo, ale to nie je umenie
...-:))

dakujem Vam ...