[linux] suse

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Čtvrtek Duben 12 11:21:12 CEST 2001

> rozhodne nesuhlasim s tebou pretoze spolu 90 dnovou porporou
> ziskas manualy
> v anglictine a v cestine. su tam velmi pekne a zrozumitelne vysvetleny
> linux. pokial niekto zacina s linuxom a je ochotny do toho
> investovat tak
> rozhodne odporucam.

	Asi si necital pozorne. Napisem ten dodatok inymi slovami:
Ak sa zrieknem, 90 dnovej podpory, a zrieknem sa aj tych manualov a krasnej
krabice a tych par darcekov (nalepky a odznacik u 7.0 Professional.) Mozem
ziskat od SUSE distribucii za cenu medii??? Dobre nech je to 150,- Sk za CD,
tak to ma RH. Tak by to bolo 7 x 150 = 1050,- Sk.

	Takze este raz, mozem do tej sumy od SUSE obdrzat tych 7 CD za
vyssie uvedenych podmienok??????

Ak ano, tak sa o to ako prvy hlasim, lebo to je asi 1/4 ceny!!!

Marek.

BTW: Ja som si kupil SUSE 7.0 Professional a nepotreboval som ani podporu a
ani tie manualy lebo su aj na CD, Takze ak by som si mohol zobrat celu 7.1
za 1050,- Sk, co je menej ako UPDATE, tak to beriem hned. Kde si to mam
objednat?