[linux] suse

Zima Marek M.Zima na trenkwalder.com
Čtvrtek Duben 12 12:44:37 CEST 2001

> ak si niekedy mal windows pozadoval cenu len za medium od
> microsoftu, vsak
> helpy boli aj na mediu? pokial nepotrebujes manualy t.j. v
> linuxe sa vyznas
> tak taku istu podobu ako ma SuSE si vies spravit ak z hociakej inej
> distribucie a nepotrebujes si ju kupovat.
>
> milan
>
> btw. vedel si co kupujes a ze platis ludi ktory za tym stoja.
> takze naco sa
> stazujes

Sorry, ale myslim, ze si mi neodpovedal na otazku !!!!!!!!!

Preco, ak je cely SUSE na nete a niektori teda maju moznost ho mat zadarmo,
lebo si ho stiahnu z netu, ostatni za neho musia platit??? A k tomu taku
strasnu sumu?

Toto je ta zakladna myslienka, ktoru som prezentoval!!!

Vysvetlenie k tvojim otazkam:
1. Nepovedal som, ze nepotrebujem manualy, ale ze ich nepotrebujem v kniznej
podobe a ze nepotrebujem 90 dni podporu.
2. Kde najdem cely windows na nete?
3. Ak by som si mal sam urobit SUSE teda aj yast, atd. tak by som robil tu
istu robotu, ktoru uz niekto urobil a ja by som stracal cas. A tiez by som
musel stahovat baliky netom. A aj keby to boli len tie, co pouzivam ja je to
urcite cele CD ak nie viac. Uz si stahoval modemom 650MB ??? A na svoje
naklady???
4. Ja sa nestazujem. Len mi je divne, preco ak SUSE da cele distro na net,
preco nie je aj nejaka cela EVALUATION verzia. Teda komplet, nie len jedno
CD!

Marek.