[linux] suse

Ing. Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Čtvrtek Duben 12 13:17:36 CEST 2001

Zdravicko,
konecne pan Pavel mi odpovedal tak ako som cakal :).
Ved koniec koncov je ten najadekvatnejsi, a preve jeho
odpoved som cakal najviac !!!

Marek.

btw. Tusil som, ze to bude takto nejako, ale
znepokojil ma ten mail od Tie, ze "Zacala som eval
a skoncila pri wget celej distribucie."  (Cely mail
som vlozil do mailu pre Milana.) Zlakol som sa, ze
SUSE zmenilo licenciu a ze som mohol s kupou pockat.
:)
Ja som so SuSE velmi spokojny a drzim mu palce nech je
stale lepsi a lepsi.