[linux] slovensky slovnik

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Čtvrtek Duben 12 15:52:50 CEST 2001

Zdravim,

	Pretoze problem so slovenskym slovnikom stale nie je uspokojivo
vyrieseny. Mam takyto napad :) Vytvorit (ciastocne previest z
ispellu) slovnik do tvaru sgml/xml (aby ho slo rozsirovat o nove
kategorie). Bohuzial moja znalost Perlu, Pythona, ... je natolko uboha, ze
napisat program, ktory by mi generoval slova v zavislosti od vzoru a v
ktorom by som doplnoval slova je v sucasnej dobe nemozne. A tak sa pytam,
najde sa niekto kto je ochotny napisat takyto program (poziadavky este
upresnim). Ja som ochotny ten slovnik naplnit potrebnymi datami. Ako by to
asi mohlo vyzerat je ukazane nizsie.
						Marx