[linux] optimalizacia na vykon ...

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Čtvrtek Duben 12 14:55:00 CEST 2001

On 12 Apr 2001, at 11:03, Klimo Peter wrote:

> zdravim Vas ...
Ahoj ...

> mam nasledovny problem :
>
> potrebujem vyspickovat vykon linuxu (RH6.2)na maximum na slabom stroji
> (P120, 48 MB RAM) ktory sluzi ako workstation bez siete s XWindows ...
> rad by som pocul nejake navrhy ako na to, ktore servisy by som mohol vypnut,
> resp. nejako obmedzit, alebo ktory soft nahradit niecim inym ...
sluzby ktore nepouzivas vypni (dobra rada nad zlato ;)
> minimum, co potrebujem, je nejaka light-databaza (poradte aku), apache a
MySQL ... a nastav ho tak, ze ho zapnes az pred pouzitim (a po
pouziti vypnes)
> jakarta-tomcat s javou a XWindows ...
tomcat ... to neviem ... java : ak ti bude stacit tak verziu (myslim)
1.1.4 (alebo 14 ???) v kazdom pripade nie najnovsiu 1.3 ...
resp. pouzi kawu ( ako nahradu namiesto javy )
o X-och tu bezalo vlakno takze pozri do archivu konfery.
> kernel (2.2.14) som uz prekompiloval a myslim, ze do kernelu uz nemam kam
> siahnut ...
novy kernel, (vraj vylepseny memory management)
a do zeleza by si mal zainvestovat (aspon pamat)...
> viem, ze je jednoduchsie kupit nejake silnejsie zelezo, ale to nie je umenie
> ...-:))
> dakujem Vam ...
za malo
Aahz