[linux] virtual services

Filip Uram klokan na klokan.sk
Úterý Duben 17 22:36:56 CEST 2001

je sice pravda, ze proftpd obsahuje direktivu virtualhost, ale ta je urcena pre pripady, ked je na masinu naaliasovanych viacero IPciek
ak si vezmes priklad ftp servera, tak klient pracuje tym sposobom, ze si resolvne hostname a konektuje sa priamo na IP a serveru nijakym sposobom neoznamuje, aky hostname klient ziadal (na rozdiel od www servera)
cize ak by si to chcel riesit aj nejakym proprietarnym patchom, tak by si musel patchovat aj klienta, co za danych okolnosti (uzivatelia pouzivaju roznych casto aj windows klientov) nie je mozne
takze zostava len prinutit uzivatelov, aby sa na ftp a pop3 prihlasovali cez unikatny login, ktory im ty pridelis, co snad nebude taky problem, nakolko e-mailovu adresu, ktora je podstatna, budu mat podla svojho zelania user na domena

Filip Uram