[linux] Re: md5sum pro RH 7.1

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 17 22:40:11 CEST 2001

Tibor Pittich wrote:
: hm, to je zaujimave.. na slovenskom mirrore ftp.redhat.sk je to podobne..
: stahoval som odtial iso image (v binarnom rezime) a tiez som dostal nakoniec
: ine md5sumy ako su uvedene v subore MD5SUM.. a ked si spomeniete, presne rovnaky
: problem bol aj minule, ked tiez pri niektorom iso image nesedel checksum..
: zatial sa mi bohuzial administrator daneho ftp servera neozval, takze neviem ci
: nesedia aj md5sumy uz na samotnom mirrore.. teraz som este skusal stahovat
: wget-om, ale vysledok rovnaky zly iso image so "zlym" md5sum-om..
:
: takze pripadnym zaujemcom zatial stahovanie z ftp.redhat.sk neodporucam..

	Na strane ftp.linux.cz slo o chybu v tom, jak ProFTPd pouziva
sendfile(). Chybu jsem doufam opravil. Pokud nekdo mate zajem o patch,
dejte vedet (nebo se podivejte do archivu linux-kernel nebo proftpd-listu
ze dneska).

	Nyni uz by melo i stahovani vetsich souboru byt bez problemu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //