[linux] apache a slovencina

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Středa Duben 18 13:40:34 CEST 2001

> mam apacha na debianovskom servri... no a mam tam nahodene nejake stranky
v slovencine kodovani
win1250... no ale ked to otvorim v prehliadaci, tak nahodi paznaky anglicke,
a az ked rucne si v exploderi nastavim tak to ide... ale vraj aj v apachovi
sa nastavuje nejako jazyk, ktory sa potom pouziva ako predvoleny tej
stranke... nio a moja otazka KDE? nieco som v httpd.conf a srm.conf nasiel a
nastavil, ale aj tak to stale nejde... mozete mi nejako poradit? dik.
---
Moje zistenia : Ak cches aby ti korektne fungovali IE a kodovania jazykov
tak:

Pretoze MS$ IE ... bla .. musis v apache (v configu) vypnut posualanie
default codepage a charsetu
Potom uz ak tvoja stranka povie cez META ze chcem mat charset x,y tak IE uz
nebude
tvrdohlavy ale konecne sa posnazi postupovat podla META prikazov ...

Tiez som sa natrapil kym som dosiel na to preco mi zrazu sk stranky prestali
chodit ...
az som zistil ze v hlavicke server posiela default codepage a ten debo IE
(btw aj netscape) sa potom na
META tag vykasle (netscape pri reloade uz to zoberie vazne ...)

Ta tak ..
bbo