[linux] MS Access pod linux, PHP

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Pátek Duben 20 09:34:57 CEST 2001

On Thu, 19 Apr 2001, Juraj Bednar wrote:

> Ahoj,

> nie je, nemas linuxovy odbc drajver pre access..
>
>	Juraj.

Hm, ide to ale je to velmi krkolomne takze ja som to vzdal,
   da sa kopnut dokopy UnixOBDC a OBDC2OBDC bridge ( tak nejako
   sa to vola - vid. www.unixobdc.org->drivers ) ktory sa dokaze
   napojit na windowz odbc - a kedze ten ma drivery na access
   tak by to slo rozchodit. Zasadnou nevyhodou je vsak to ze
   OBDC2OBDC nie je free, a bude to cele fest pomale (nehovoriac
   o tom ze ktomu potrebujes dalsiu masinu na ktorej je Windows)
   takze by som sa na Access (s prepacenim) vykaslal a skusil nejaku
   normalnu databazu...... (ked to zoberes tak naklady na taketo
   riesenie sa pomaly rovnaju - zakupeniu niektorej komercnej
   databazy ;)

				Sam