[linux] PHP

Pupala Ronald pupala na sse-za.sk
Pátek Duben 20 12:15:54 CEST 2001

Ahoj !

----- Original Message -----
From: "Boris Michelsz" <michelsz na metalfin.sk>
To: "Pupala Ronald" <linux na rak.isternet.sk>
Sent: Friday, April 20, 2001 10:23 AM
Subject: Re[4]: [linux] PHP

>Resp. spytam sa inak. Defaultne sa *.h subory
> hladaju v /usr/src/linux/include/(linux,net,asm...)?

Nie, to som nepovedal. Defaultne sa hladaju v /usr/include.
Ale kompilatoru mozes povedat, prepinacom, ze ich ma hladat aj inde.
Takze "gcc  xxxxxx -I/usr/src/kernelovy_strom/include xxxxx " sposobi, ze
hlavickove subory sa budu hladat aj tu, a to este pred default cestou t.j.
pred /usr/include.
A toto mas v Makefile v kernel top level adresari.

> cecku pre DOS sa cesta k <include> nastavovala rucne

No toto prave mozes nastavit v tom Makefile, alebo pouzijes vyssie uvedeny
prepinac v prikazovom riadku

> este bol rozdiel medzi "include" a <include> ale uz si nepamatam aky :-)

<include> su standartne a "include" su vlastne hlavickove subory

> Existuje nieco ako includefiles=/tam/kde/su alebo je to nemenne ane.

Takuto premennu prostredia podporuju aj linux shelly, ale nikdy som to
nepouzil, takze bez zaruk.

>AKo je to v Linuxe?

Takze asi takto :  "ako si to nakonfigurujes, alebo ako to chces pouzivat(ci
premennu shellu, ci prikazovy riadok s prepinacmi, ci Makefile)"  :-))

Prajem prijemny den

Rony pupala na sse-za.sk