[linux] Debian 2.2r2

Oskar Stolc stolc na xerius.intrak.tuke.sk
Pátek Duben 20 17:07:34 CEST 2001

Caute,

> http://www.fs.tum.de/~bunk/kernel-24.html

Mozes sa pozriet na www.debian.org, v sekcii NEWS je odpaz
"Running Linux 2.4.x with Debian GNU/Linux 2.2" , tam sa docitas, co
je potrebne na korektne rozbehanie 2.4.x v Debian2.2

> Vzdy to zalezi od administratora. (Vsetko sa da pokazit.)
>
> --
> Marian Cavojsky <cavojsky @ soria-grey.sk>
> Spravca siete, Soria & Grey s.r.o, reklamna agentura

Oskar Stolc

PS: ... ako sa na tu stranku teraz kukam, vidim, ze je tam Marianom
spominany odkaz www.fs.tum.de/~bunk/kernel-24.html, takze som
svojim prispevkom asi moc nepomohol :)