[linux] Presun dat z DBF do MySQL

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Duben 20 19:27:15 CEST 2001

					Maxim, 19:16:38
					20. april 2001 (piatok)
Zdraviim...

	Zacal som vyrazne uvazovat o presune istej aplikacie z DOS/Win32 na
Linux. Toto ale nemozem uskutocnit, pokym nebudu prenesene aj data. Data su
na strane Win32 ulozene v DBF suboroch a na Linuxe sa predpoklada vyuzitie
MySQL (ak to teda nebude velmi drahe).

	Kedze som nenasiel pre Linux ziadne API na podporu DBF formatu, je
nutne pouzit na transfer PHP, ktory podporu DBF suborov ma. Narazil som ale
na par drobnych problemov:

1.) PHP ma problemy so spracovanim velkych DBF suborov. Zlyhava to pri
otvarani. V /etc/php.ini som zvacsil maximalnu moznu velkost spotrebovanej
pamate scriptom, ale bezuspesne. Nejaky hint?

2.) Pri tahani dat z DBF by mali byt v prvom riadku nazvy stlpcov. Namiesto
toho su tam vsak iba rozne neidentifikovatelne znaky. Neviete preco?

3.) PHP so svojimi dostupnymi funkciami nevie zistit akeho typu su
jednotlive stlpce v DBF subore. To je normalne, alebo som len nieco
prehliadol?

	Vdaka za kazdu pomoc.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Linux system administrator          whois: OJ812-RIPE