[linux] joe

alZha alzha na host.sk
Neděle Duben 22 18:55:28 CEST 2001

Hello linux na rak.isternet.sk,

  Mam taky maly problem: Linux ovladam na rookie urovni. Stiahol som
a rozbehal Slackware Zipslack 7.1 (asi). Bezi to z Win. particie a ma
to asi 100 MB.
Moja distribucia mala jediny editor a to elvis (aliasovny ako vi).
Vzhladom na to, ze som chcel pouzivat joe, som stiahol najnovsi
*.tar.gz z freshmeatu.
Rozbalil som ho a potom som zadal make v adresari do ktoreho to
rozbalilo. vypisalo mi to :

cc config.c -o conf
./conf /usr/local/lib 0
cc -O -c -o b.o b.c
In file included from /usr/include/errno.h:36,
                 from b.c:23:
/usr/include/errno.h:25: linux/errno.h: No such file or directory
make: ***[b.o] Error 1

,teda instalacia sa akosi nepodarila.
Co som spravil zle? Vynechal som nejaky krok? Netrebalo upravit
conf.c? Aj som to chcel spravit, ale vi (teda elvis) mi po zadani vi
do prikazoveho riadku _zamrzne_ ! Skusal som to nainstalovat s
installpkg, ale ten akosi nedokonci svoju cinnost a tiez hlada nejaku
chybu (asi tesne po rozbaleni taru).
Co s tym mam spravit? Vie mi niekto poradit?

--
Best regards,
 alZha                          mailto:alzha na host.sk