[linux] joe

Stanislav Poljovka poljovka na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Duben 23 07:33:58 CEST 2001

On Sun, 22 Apr 2001, alZha wrote:

> Rozbalil som ho a potom som zadal make v adresari do ktoreho to
> rozbalilo. vypisalo mi to :
>
> cc config.c -o conf
> ./conf /usr/local/lib 0
> cc -O -c -o b.o b.c
> In file included from /usr/include/errno.h:36,
>                  from b.c:23:
> /usr/include/errno.h:25: linux/errno.h: No such file or directory
> make: ***[b.o] Error 1

skontroluj si, ci mas ten subor (/usr/include/linux/errno.h) a ak ho mas,
tak ti chyba asi cesta k tomuto suboru medzi include adresarmi a to
dosiahnes tym, ze do Makefile doplnis do niektorej premennej (zvycajne
sa vola preffix alebo nejak podobne) este prepinac -I/usr/include/linux
resp. Ti takuto hlasku moze vypisovat aj pri include files z adresara sys
(napr. sys/types.h) a riesit to obdobne (pridas dalsi -I/cesta).

Stano