[linux] satelitne pripojenie

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Pondělí Duben 23 10:19:39 CEST 2001

On Saturday 21 April 2001 17:29, you wrote:
> zdravim,
> zaujimalo by ma ako je to vlastne s tym satelitnym pripojenim na net cez
> Astru - je nejaka sanca ze by sa to dalo rozchodit v linuxe, pripadne
> aspon cez vmware/plex86/bochs ? Ma niekto skusenosti s takymto
> pripojenim na net ?

Ahoj,

pravdepodobne myslis to, co mame my spojazdnene asi mesiac, teda pevne
pripojenie cez satelit (uplink aj downlink). Nie je ziadny dovod na uvahy, ci
Linux ano alebo nie. Ty dostanes zariadenie (BTW linuxovy pocitac), ktory
pripojis do svojej siete cez nejaky router a hotovo. Ten router moze byt
samozrejme hardwarovy (dost drahe riesenie), ale moze to byt aj PC, ako to
mame aj my. Dali sme tam starsie pentium s dvoma sietovymi kartami,
nainstalovali na to Linux a chodi to v pohode.

Peter