[linux] Mandrake 8

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Pondělí Duben 23 11:27:36 CEST 2001

[ Bohdan Spes 23.04.2001 wrote: ]
> Zdravim.
>
> 	Nainstaloval som si $subj a v Xoch som sa zhrozil. Pismo je
> kostrbate, nespravne vykreslovane. O antialiasingu ci ako sa to vola ani
> nechyrovat. Neviete kde moze byt problem ? Xfree 4.0.3 Hardware
> akceleracia. Mam Ati rage 128. Zapnuty xfs. Menil som fonty ale stale to
> bolo take skarede.

zdravim,

mam mdk8 na ati 128 s x4.0.3 a tiez na s3virge s x4.0.3, v oboch
pripadoch su fonty v kde velmi dobre, tiez fonty na strankach v konquerore
su o mnoho lepsie ako tomu bolo v mdk7.2 s x4.0.3 a kde2.2.1

tiez mi bez problemov ficia slovenske fonty napr. v kword

btw: antialiasing fontov sa da zapnut v Control Center v kde,
ja ho mam vsak vypnuty pretoze sa mi fonty zdali trochu rozmazane...

bye
--
E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct