[linux] TCP wrapper

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Úterý Duben 24 13:41:11 CEST 2001

No dobre a preco potom v LDP tieto prikazy pouzivaju alebo to uz nemam verit
ani LDP vid strana 444

No nasiel som to ale mohli by na to v man tcpd aspon upozrnit

Man tcpd

SEE ALSO

  hosts_access(5), format of the tcpd access control tables.

  syslog.conf(5), format of the syslogd control file.

  inetd.conf(5), format of the inetd control file.

Man hosts_access(5)
daemon_list : client_list [ : shell_command ]

SEE ALSO

  tcpd(8) tcp/ip daemon wrapper program.

  tcpdchk(8), tcpdmatch(8), test programs.

Nikde ani zmienka hosts_options a aj na internete vsade pouzivali
vprikladoch priamo shell prikazy ako je v man hosts_access.
To platilo pre nejaku inu verziu alebo co .
Inac sa mi zdalo divne ze hlasi bad option ked ja som ziadne option
nezadaval

Tak dik

Steve