[linux] Cistenie SWAP-u

Úterý Duben 24 15:53:46 CEST 2001

On Mon, Apr 23, 2001 at 04:23:32PM +0200, Aneta Karnasova wrote:
> Ahoj.
cafko.

>   Chcela by som sa spytat, ci neexistuje nejaky program, ktory vsetko zo
> swap oddielu prenesie naspat do pamate. Po dlhsom pouzivani pocitaca sa
> zacne pouzivat aj swap (vidno po swapon -s). Ked vsak vsetko ukoncim, ani po
> dlhsom case sa swap nevycisti. A pri praci to potom "pocut". Ked ale po
> ukonceni skoro vsetkeho swap odpojim a znova pripojim, da sa niekolko dni
> ist znova "ticho".
No takze ja som podobne pozoroval v jadrach 2.2.x a este aj 2.4.1 (spravalo sa
sice inac ale tiez bol s tym problem.

Ale vcera som si nainstaloval 2.4.3 a zatial sa to sprava sviznejsie. Z lkml
viem ze sa na tom pracuje, takze treba ocakavat zmeny (hej, v stabilnej rade).

> Pri pripajani swapu ale stale stupa priorita (-1 -> -2 ->
> -3 ...). Nevadi to?
to je AFAIK iba relativne k inym swapom takze ked mas len jeden tak je to
jedno, prioritu mu mozes aj forcnut v commandline alebo fstabe.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +436505122023

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.