[linux] Mandrake 8

Úterý Duben 24 15:55:39 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 09:26:41AM +0200, lubos klokner wrote:
> hmmm to je nejake cudne... ja ked si v kde-cku zapnem aliasovane fonty
> tak ich po restarte kdecka mam aliasovane a mam presne hentaku graficku kartu...
Hmm tak potom to driver od marca ma ale od volodyu ne. Ja pouzivam ten od
volodyu lebo ma Xv a mozem pozerat divxy.

Takze ideme portovat :-)

> E.R.K.A.C.: Electronic Robotic Killing and Assassination Construct
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.