[linux] sietova instalacia rh6.2

Rastislav.Rodom na nup.sk Rastislav.Rodom na nup.sk
Středa Duben 25 14:26:58 CEST 2001

zdravim.
mam tu taky problem. chcem na staru 486 nainstalovat rh6.2. kedze pocitac
nema cdrom, ma maly disk, chcem skusit instalciu po sieti, resp. cez ftp.
vsade tu mam len windowsy, tak som si na jednej stanici urobil ftp server s
pristupom k celemu cd-disku s redhatom. urobil som si sietovu bootovaciu
disketu. teraz, ked sa ma zavadaci program opyta skade chcem instalovat,
zadam mu ftp - ip adresu serveru(win stanica) - adresar z ktoreho sa ma
instalovat.
myslim si, ze to mam zadane spravne. potom vsak dostanem hlasku, ze server
zle odpoveda(mam tam anonymous pristup), a dalsia hlaska je nieco o
ramdisku. ked sa prepnem na tretiu konzolu, tak vidim riadok, ako sa pekne
linux pokusil konektnut na ftp server a stiahnut subor netstg2.img . neviem
vsak, preco dostavam chybove hlasky. je to sposobene windowsom?
vedel by mi niekto poradit, alebo aspon ma usmernit ktore how-to si
precitat???
vdaka.