[linux] hdparm

Středa Duben 25 17:49:44 CEST 2001

On Wed, Apr 25, 2001 at 04:19:16PM +0000, Kamil Choma wrote:
> Ahojte,
caf.

> a teda co navrhujete zmenit - asi dma, I/O support na 32 bit. Ako mu
Podstatne je dma a umasqirq. Problemy s tym maju AFAIK len strasne stare
compy.
Ina vec je 32bit-io, s tym niektore problemy maju.

> man hdparm som cital, ale nejako si nie som isty a nechcem znicit disk.
to sa robi jednoducho -> ides do single modu, vsetko odmountujes popripade
remountujes readonly, syncnes a mozes sa s hdparmom hrat az do zblbnutia.

Ja osobne som z umasirq a dma nemal problemy so ziadnym compom.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?