[linux] zopar veci v mutte

carcass carcass na gmx.net
Středa Duben 25 23:05:55 CEST 2001

Martin U??k(uzak na ba.telecom.sk)@Tue, Apr 24, 2001 at 10:59:56PM +0200:

> fici to cez urlview - stlac ^b = <ctrl><b>

hmm, tagze to este budem musiet najskor nainstalit :P

> uz som pisal vcera pozri si maily z listy.
>
> inac tusim ze to je set no_wrap.

asi sme sa nepochopili - mutt ma defaultne nastaveny smart_wrap, tj.
zalamovanie na konci riadku za poslednym celym slovom. Pouzivam ale
konzolu 48 riadkov x 128 stlpcov. No a ked mi zalomi text az na konci
riadku, mam problemy trafit sa na dalsi riadok ;)
Preto by som chcel aby zalamoval riadky uz okolo 80-90 znaku. A nic
podobne som v dokumentacii nenasiel.
diky,

--

			carcass