[linux] mysql3.23.37 a chybejici mysql.sock

Jan Krnavek krnavek na seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 13:25:35 CEST 2001

Zdravim,
nainstaloval (prelozil) jsem na RH7.0CZ Mysql.
Stava se mi,ze i kdyz mysql bezi,nemohu se na ni pripojit
a dostanu hlasku na mysqladmin ping:
---------------------------------
error: 'Can't connect to local MySQL server through s
ocket '@MYSQL_UNIX_ADDR@' (111)'
Check that mysqld is running and that the
socket: '@MYSQL_UNIX_ADDR@' exists!
----------------------------------
Pritom soubor @MYSQL_UNIX_ADDR@ existuje v
adresari,kde mam databazi.Pokud ho smazu
a mysql killnu a znova nahodim,muzu se k ni pripojit.
(soubor se opet vytvori). Vse pak funguje nejakou
dobu ok,dokud se nemuzu zase pripojit k mysql.

Taky sem si vsiml,ze v /tmp se nevytvari mysql.sock.
mysql sem prekladal takto:

./configure --prefix=/mysql --sysconfdir=/etc --localstatedir=/home/mysqldb
--with-charset=czech --without-docs

zkousel jsem pridat este,ale ani to nepomohlo
--with-unix-socket-path=/tmp/mysql.sock

Setkal se s tim nekdo??
	Dik za odpoved HanZ