[linux] Timezone problem

Jalsovszky Tamas jalsot na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Duben 26 21:25:42 CEST 2001

Zdravim!

	Uz som vyriesil problem, teda problem nebol v systeme, ale v
skripte ktory robil prevod casu z formy string na timestamp.
Korektne:
$input = POSIX::mktime( $sec, $min, $hour,$day,
$mon{$month},$year-1900,-1,-1,-1);
teda tie posledne tri -1 su dolezite - hlavne ta posledna (isdst)

	Tomas