[linux] sietova instalacia rh6.2

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Pátek Duben 27 10:16:48 CEST 2001

> nedavno som skusal installovat niekolko roznych dist. na jednu 486 SX a maximalne som sa dostal po inicializaciu ramdisku (vsetky
> distribucie aj mini, s ktorymi som sa stretol pouzivaju ramdisk pri instalacii), kde pocitat absolutne zamrzol... pomohol iba tvrdy reset.
> Mozno bol problem v malej pamati (4Mb).
>
> Obisiel som to tak, ze som disk preniesol na iny pocitat, tam nainstaloval co som potreboval a vratil naspat a linux nabehol OK. Ale
> tych 4 Mb je tak dobre akurat na konzolu v single mode... a aj to je dost slabe... Moja skusenost este hovori vyhni sa swapovaniu do
> [...]

Mohol by si skusit aj
http://www.linuxfromscratch.org
Nie je to sice to, co si povodne chcel, ale aspon sa na to pozri.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.