[linux] OT: Java servlety

Jozef Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pátek Duben 27 12:34:40 CEST 2001

Marušinec, Martin wrote:

> To je blbost, Java servlety su perfektna vec.
> Ale ked uz sa chces zaoberat s tymto, odporucam JSP.

   Alebo HyperQbs - http://www.hyperqbs.org - rychlejsi vyvoj,
jednoduchsia udrzba, udalostami riadene programovanie, rozdelenie prace
aplikacneho programatora a webdesignera atd.

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm Technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.