[linux] Cistenie SWAP-u

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Pátek Duben 27 18:17:27 CEST 2001

On Tue, Apr 24, 2001 at 12:05:22PM +0200, Aneta Karnasova wrote:

> To viem, tak to aj robim. Len pri kazdom dalsom pripojeni vypise o 1 nizsiu
> prioritu (teda vyssiu, len s nizsim cislom). Neviem, ci to nevadi, a linux
> predsa nebudem restartovat.

Pokial nemas viac swapov, tak to uplne nevadi. Tato priorita je na to, aby
kernelik vedel, ktory device ma aku vykonnost. Teda aby najskor pouzival
rychle disky a potom ked to zacne byt uz fakt zle, aby isiel na pomale.

> Ozaj to vsetko nie je len teoria? V jednom zlom systeme (aspon ku mne bol
> zly) to malo ist tiez tak. A predsa boli pomocne programceky, bez ktorych to
> vobec nebezalo.
>
> To odpajanie / pripajanie mi vazne pomaha, tak len preto som sa pytala :-)
> Napriklad StarOffice 5.2 nastartuje aj o niekolko sekund rychlejsie.

Bueee ;-) mame vinnika ;-) Skaredy staticky javovy staroffice zozerie 200MB
;-) To o par sekund rychlejsie je presne ta adaptacia VM v kerneli. Inaac...
Co vsetko sa ti dostava na swap a preco ?

--
Kind regards,
Robert Varga