[linux] Zopar otazok

Norbert Bucek norbert.bucek na pobox.sk
Sobota Duben 28 17:19:26 CEST 2001

Dobry vo spolok

Mal by som zopar otaziek na ctene plenum tejto diskusie.

1. Stretol sa uz niekto s problemom seeku v prikaze dd
pod jadrom 2.4.x
Konkretny priklad dd if=blbost.img of=/dev/fd0 bs=1k seek=526
tento priklad v pohode prejde pod jadrom 2.2.x V com je problem ?

2. Ako zariadit v LILE aby bootoval iny OS ako Linux zo sekundarneho disku
napr. W98, W2000 alebo QNX.

3. Rozchodil z Vas niekto ORACLE 8i na ReiseFs ? Nespomaluje to
pracu ORACLE ?

P.S. Chcel by som sa spytat spravcu tejto diskusznej skupiny
dokedy budu diskriminovany uzivatelia atlasu ceskeho a slovenskeho ?
Tento prispevok som posielal do diskusie asi pred mesiacom a nedoslo
mi nic ze mail nenasiel adresata, nenasiel som ho ani v zozname
prispevkov kde zmizol ten mail ? Bol posielany cez nextracky SMTP
server a jedine co ho spajalo s atlasom bola jeho reply adresa.

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/