[linux] pine v debiane

Jozef MAGA maga na ku.sk
Sobota Duben 28 20:21:16 CEST 2001

ahojte.

nedavno som presiel zo slackware na debian a som vacsinou spokojny.
az na jednu vec. vo vsetkych distribuciach, ktore som zatial mal
(redhat, slackware, mandrake...) bol standardnou sucastou mejlovaci
program pine. no a vo debiane standardny nie je, resp. nie je tam
vobec.... hladal som na inete ale nenasiel som nic take, jedine
vseobency pine subor na kompilaciu, ktory mi vsak zacal pri
kompilacii vyhlasovat dost nezmyselne hlasky ... neviete mi niekto
pomoct, kde by som ten pine pre debian mohol najst? diky.

jozo.

-->> Add WEB ACCESS to your POP email accounts with
-->> FREE Perl CGI scripts! Download today! http://www.adjeweb.com