[linux] A4 -> A5

Mario majo na nextra.sk
Neděle Duben 29 22:58:33 CEST 2001

Pre tlac brozuriek formatu A5 pouzivam toto:

book subor.ps

vypis suboru book :
-------------------------
#!/bin/bash
psbook $1 | psnup -2 >/tmp/book.ps
psselect -o /tmp/book.ps>book1.ps
psselect -e /tmp/book.ps>book2.ps

psbook - poprehadzuje  strany na sposob knihy
psnup -2  zmensy na A5 a ulozi dve otocene strany vedla seba na A4
psselect  rozdely na parne a neparne strany

vytlacim book1.ps
otocim strany a z druhej  strany vytlacim book2.ps
v strede prelozim  a brozurka je hotova :-)

vsetky programy najdes v baliku psutils (bezne v distribuciach)

M.