[linux] TWIG webmail

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Středa Srpen 1 07:49:02 CEST 2001

Ked si prezries postu akymkolvek sposobom ( webmail, pine ), vsetky
prehliadnute _nove_ spravy strati priznak _nove_.
Ak sa nemylim, tak outlook ich bude pri najblizsom stahovani veselo
ignorovat, lebo stahuje prave len tie nove.
Ale stalo by to za vyskusanie - pozriet si spravu priamo na servri a potom
dat stiahnut outlookom.
Takze potom by sa mohlo stat, ze by tie maily ludom naozaj mizli. Z tohoto
dovodu som pouzival imap, ktory je predsa len trochu vyhodnejsi v pripade
"cestujucich" luserov. Ale cisty webmail je predsa len najlepsi.
Co sa tyka blokovania niektorych funkcii - da sa to jednoduchym prepisanim
zdrojakov, ak vies php ziaden problem.
hth
gore.