[linux] Novell

Viktor Bazyk viktorbazyk na sinet.sk
Středa Srpen 1 12:25:08 CEST 2001

Nie som prilis zbehly v Linuxe. Mam Suse linux 7.1 ako Workstation. Mm nainstalovany IPX protokol .Pripojil som sa do Novell 4.11 siete s pomocou balika ncpfs .
Vsetko by bolo OK ale podari sa mi namapovat iba jeden volume. Pri mapovani druheho mi zahlasi, ze uz mapovnie mam a nechce mapovat dalsie volumy .
Taktiez tlaciarne pod Novellom nechcu ist .Resp da sa vytlacit na tlaciaren ale iba cez prikaz nprint z konzoly . V KDE mi to nechce slapat .
Ak by niekto o niecom vedel bolo by to super .  vdaka