[linux] Novell

Ladislav Babjak ladislav.babjak na netcentrum.sk
Středa Srpen 1 12:44:20 CEST 2001

No neviem, ci je to tvoj problem, alebo nie ale na ton NW, musi byt
bindery ten volume, co ho chces mapovat, a nie len v strome, teda
emuluje
akoby konekciu pre klientov na NW v3.11, robil som to par rokov dozadu,
takze si uz podrobnosti nepamatam.,.,., mimochodom ten volume, co ti ide
mapovat nie je SYS, ten dol tusim bindery default.,.,.,

Laco