mozno VYRIESENE: [linux] mapovanie NFS uzivatelov

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Středa Srpen 1 23:31:10 CEST 2001

Caute,

> Heh... preco nemas rozbehanu celntralnu db userov ? (NIS/YP) A
> pokial viem, tak v NFS neexistuje sposob ako premapovat userov.

Mapovanie nfs userov je mozne (podla exports(5)) a to hned tromi
sposobmi :-) Idem vyskusat staticke mapovanie( map_static option v
subore /etc/exports), ked nam konfiguracny subor opisuje, ako sa
maju mapovat jednotlive uid-y a gid-y.

Oskar