[linux] konqueror a flash

Viktor Lieskovsky viktor.lieskovsky na access.sk
Čtvrtek Srpen 2 12:14:13 CEST 2001

Zdravim,

 vie mi niekto poradit ako rozbehat flash v konquerorovi? Nainstaloval som
netscape flash plugin ktory aj chodi. (v NN) Tiez kdebase-nsplugins ale ked
otvorim Nastavenia > Nastavit Konqueror hodi mi tuto chybu:

Nastala chyba pri nacitavani modulu 'nsplugin.desktop'.
Hlasenie je:

Na karte Pluginy je stale len jeden checkbox 'Globalne povolit pluginy' a
podla toho co som cital by tam malo byt aj nieco viac :).Prehladal som
groups.google.com a moj problem som aj nasiel ale nie odpoved nan.
OS: Mdk8, KDE: 2.1.1

Vdaka.

--
s pozdravom
Viktor Lieskovsky

"Who is Ray and why would we want to selectively trace him?"