[linux] konqueror a flash

Viktor Lieskovsky viktor.lieskovsky na access.sk
Čtvrtek Srpen 2 13:05:45 CEST 2001

Dňa Št  2. August 2001 12:28 ste napísali:

>nemam s tymto osobne skusenosti, ale na inej konferencii som sa docital:
> 9. For Netscape-plugins support in konqueror, make sure to install lesstif.

> Information on lesstif can be found at www.lesstif.org
> The sources is at ftp://ftp.hungry.com/pub/hungry/lesstif/srcdist/
> The latest version is lesstif-0.92.32.tar.bz2

 To som sa docital tiez, lesstif nainstaloval, a... :(

> ldd konqueror
> nepotrebuje lesstif (alebo som ho prehliadol), takze asi by to chcelo

 tiez tam nemam nic o nom..

> prekompilovat kdebase s podporou lesstif.

 jezisi :(

--
s pozdravom
Viktor Lieskovsky

"Who is Ray and why would we want to selectively trace him?"