Problemy s kompilaciou X WAS: [linux] problemy s I815 a Xserverom

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Čtvrtek Srpen 2 22:12:01 CEST 2001

30.7.2001 10:02:55, Robert Varga <nite na hq.alert.sk> wrote:
> Co sa tyka Xov, tak som
>nemal problemy ani s 4.0.3 (default mandrake 8.0, custom build), ani s
> 4.1.0 (custom build).

Cau,
podla toho, co si napisal do konfery, sa ti podarilo skopilovat X 4.1  na
MDK 8.0. Ja som sa  o tom snazil asi 2 tyzdne, ale marne. Vzdy nieco
neslo skompilovat (najcastejsie tusim jeden subor z Xft) -> mozem
poslat logy. Niekedy sa nepodarilo skompilovat ani niektore core lib-
ky...
Najprv som si myslel ze je problem v konfiguracii, a tak som menil, ale
nikdy to neskompiloval tak, aby sa mi X podarilo nainstalovat. Je v tom
nejaka finta? Kde by asi mohol byt problem???
Vdaka za kazde nakopnutie.

Zdeno