[linux] CMI8330 & playing audio CD

Juraj Ziegler e na hq.sk
Čtvrtek Srpen 2 23:58:57 CEST 2001

On Wed, Aug 01, 2001 at 09:52:44AM -0400, mizu na nextra.sk wrote:
> Nazdar.
>
>   Mam taky divny problem. Mam CMI8330 a ked som tu mal predtym Debian s
>   2.4.x jadrom tak vsetko fungovalo ako ma.
>
>   Teraz som si skusil Mandrake s 2.4.3 a nastali problems:
>
>   zvukofka ide, len audio CD vobec nepocujem !
>   Skusal som rozne programs: cdplay, cdp, kmix,...
>   a stale nic.

taky onboard shit mam, ale kupil som si radsaj sb128 (s 2.4 jadrami no
problem). cmi8330 je ozaj podivna karta. na 2.4.x jadrach mi fungovala
nasledujim sposobom:

pouzit sb driver, najde si ju
hacknut aumix a zakazat mu (v zdrojakoch) pouzivat sablu 'IMIX'
(zrusit sablu IMIX priamo v kerneli nepomahalo)
zapojit CD-romku 'vonkajskom' do linne-ine na zvukovke

bez hacku aumix-u nebolo pocut ani line-in vstup. odhadujem to na podivne
ovladanie mixeru na tej karte.

driver pre ad1848 sa mi nepodarilo presvedcit o tom aby fungoval, ani samotny
ani v kombinacii so sb driverom.

najpodivnejsie je, ze mi ta karta s jadrami 2.2.x a nastavenim isapnp (ktore
som nerobil ja a uz ho nikde nemam :( chodila bez problemov, cd audio aj
line-in.

nakoniec som radsej investoval 700 Sk do sb128 ktora chodi na prvy sup...

[e]