[linux] KDE & KOficce: problem s instalaciou, spustenim

Michal Fojtik mfojtik na gmx.net
Pátek Srpen 3 14:04:36 CEST 2001

On Thu  2. August 2001 20:13, you wrote:
Cau,

> Ked som sa pokusil
> spustit kword
> dostal som nasledovnu hlasku (samotny kword sa nespusti):
>
> Xlib:  extension "RENDER" missing on display ":0.0".
> koffice (lib kofficecore): ERROR: Couldn't find the native MimeType in
> kword's
> desktop file. Check your installation !

presne to iste robi aj mne kua. Skusal som to aj skompilovat ale vzdy vypluje
toto. Skusil si uz vytvorit filetype *.kwd ? Mojmu kamosowi to pomohlo , mne
fsak nie. Btw. KDE je shit ale to koffice je pekne

> Ked spustim napr kcontrol, tak ten sa spusti, ale v lavej casti, kde ma
> byt
> "strom" s moznostami nic nie je a takato hlaska sa objavi:
>
> Xlib:  extension "RENDER" missing on display ":0.0".
> kcontrol: WARNING: No K menu group with X-KDE-BaseGroup=settings
> found !
> Defaulting to Settings/

Vtomto ti neporadim , mne to ide dobre ale mislim ze tento problem je ked
instalujes zvlast rpm-ky. Po normalnej instalacii mdk to funguje normalne.

> Pocal instalacie rpm-iek som nemal problemy so zavislostami, takze
> neviem,
> kde by mohol byt problem.
treba kompilovat ;)

Caf mifo,