[linux] KDE & KOficce: problem s instalaciou, spustenim

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Neděle Srpen 5 13:11:28 CEST 2001

3.8.2001 14:04:36, Michal Fojtik <mfojtik na gmx.net> wrote:

>On Thu  2. August 2001 20:13, you wrote:
>Cau,

>presne to iste robi aj mne kua. Skusal som to aj skompilovat ale vzdy vypluje
>toto. Skusil si uz vytvorit filetype *.kwd ? Mojmu kamosowi to pomohlo , mne
>fsak nie. Btw. KDE je shit ale to koffice je pekne

>...tento problem je ked
>instalujes zvlast rpm-ky. Po normalnej instalacii mdk to funguje normalne.

Ved prave o to ide. Ked ti to nainstalu MDK, tak je vsetko OK. Ked to instalujem cez
rpm  alebo urpmi tak je problem. Ale v com?
Ja som potreboval Koffice a musel som pri tom pouzit linux4win, ale ten je iba v
MDK7.2
Moj problem teda je ako dostat funkcny lnx4win a (relativne) nove  Koffice. Kompilacia
neprichadza do uvahy je tam velmi malo miesta a ked som sa pokusil nieco
skompilovat doma a potom preniest na tento pocitac, tak to robilo dost velke
problemy....

Zdeno