[linux] PHP a diakritika

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Srpen 5 17:31:51 CEST 2001

Ahojte,

   kedysi som pouzival modul mod_csacek na prekodovanie diakritiky.
Teraz uz z viacerych dovodov nemozem pouzivat na niektorych serveroch
tento modul. Problem prekodovania diakritiky zo vstupnych formularov
ostava. Databazu aj vsetko podstatne mam v iso-8859-2. Zobrazovanie na
Windows masinach ide v poriadku (vdaka spravnej hlavicke podla standardu
HTTP/1.1), lenze nedisciplinovane browsery mi samozrejme posielaju data
vo svojom kodovani. Potreboval by som nieco, co mi spolahlivo prekoduje
HTTP_GET_VARS a HTTP_POST_VARS na urovni PHP (cize by som si to mohol
includnut, prekodovalo by mi to a ja by som pracoval s prekodovanymi
udajmi).

   Neprogramoval niekto nieco podobne? Podla mna by to bolo velmi
uzitocne. Resp. viete ma nasmerovat na user-level riesenie? (teda ziadny
modul ani nic, na co treba roota).

      Juraj.

|Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/       |
|computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/         |
|system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/          |
|independent consultant   | Please stand for your freedom!            |
|Please don't send me mail using proprietary file formats             |