[linux] Putty SSH color problem

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Srpen 6 16:54:11 CEST 2001

On Mon, Aug 06, 2001 at 04:46:18PM +0200, Robert Madaj wrote:
> m> vyzera to na blby font nastaveny v putty. Skus tam dat fixed.
>
> ten si aj davam :-)
>
> podla mna to nejako nevie interpretovat ansi kodu,
> co mu posiela server
> alebo ich straca alebo neviem co
> pretoze ked napriklad deletujem znaky, tak to
> posuva kurzor doprava a robi to mismas v userconfe

mne zas robi taky problem, ze ked citam pomocou mutt, tak pri strankovani
alebo prechode na dalsi postu nechava tam, kde maju byt iba prazdne znaky
predchadzajuci text

volbu Use background color to erase screen mam zapnutu, ale nepomaha
a stlacat po kazdom maili CTRL+L ma nebavi ;-(((

takze putty ma uz len tu jednu chybicku (co mi dost prekaza)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE